KMS Apeldoorn gaat als volgt te werk

Bij KMS Apeldoorn kan zowel de particulier als het autobedrijf terecht. Hoe gaat het een en ander in zijn werk? U kunt bij ons langskomen en op de reparatie wachten of u stuurt het te repareren onderdeel per post aan ons op.

Particulier

Als u bij ons langs wilt komen, dient u van te voren een afspraak te maken, anders zit u wellicht onnodig lang te wachten op andere mensen die wel een afspraak hebben. Bij een bezoek aan ons bedrijf wordt uw auto bij aankomst de hal ingereden alwaar wij het te repareren onderdeel gaan uitbouwen. Vervolgens wordt het onderdeel door ons gerepareerd, getest en weer ingebouwd. Ondertussen kunt u plaatsnemen in onze wachtruimte waar de koffie voor u klaarstaat.

 

Wanneer u ervoor kiest om het te repareren onderdeel per post aan ons op te sturen,vergeet dan niet dat het van belang is om ons zo veel mogelijke informatie te verstreken zoals; naam, adres, telefoon nr, e-mail, merk, type en erg belangrijk de klacht omschrijving. Hieronder kunt u ook door op de button reparatie aanvraagformulier te klikken deze invullen en uitprinten  Let er bij het inpakken op dat u het onderdeel zo goed mogelijk inpakt, neem geen krappe doos en gebruik voldoende opvulmateriaal. Helaas wordt er door de post niet altijd even voorzichtig met postpaketten omgesprongen. Verstuurt u met TNT? Doe dit dan verzekerd, dit kost slechts een paar kwartjes meer en kan een hoop ellende voorkomen.

 

De dag van binnenkomst zal het onderdeel door ons gerepareerd en getest worden. U krijgt dezelfde dag van ons een email met als bijlage de factuur van de reparatie. Zodra vervolgens uw betaling bij ons binnen is, wordt het onderdeel direct aan u retour gezonden.
Hoewel wij ernaar streven om altijd zo snel mogelijk te werken, kan het voorkomen dat een opgestuurd onderdeel wat langer onderweg is. Denk hierbij aan onderbezetting door ziekte, vertraging in de post en dergelijke zaken. Mocht dit gebeuren, schroom dan niet om ons te bellen of te mailen.

Autobedrijven

Voor autobedrijven hebben wij onze speciale afhaalservice/48 uurs service. U kunt uw reparatie op eenvoudige wijze online bij ons aanmelden via ons afhaalserviceformulier. Het pakket wordt vervolgens gratis bij u aan de zaak binnen de door U doorgegeven tijden door UPS wordt afgehaald. Als U het pakket doorgaans voor 15.00 uur aanmeld, dan wordt deze nog dezelfde dag afgehaald, dit is een beetje afhankelijk van de regio waarin U zich bevind. De volgende ochtend wordt het pakket door UPS bij ons afgeleverd. Het onderdeel wordt nog diezelfde dag door ons gerepareerd en aan u retour gezonden. Mocht U het pakket zelf willen versturen, vergeet dan niet om een ingevuld reparatie aanvraagformulier bij het onderdeel te voegen. Dit formulier kunt U online invullen en uitprinten. U kunt het ook blanco uitprinten en met de pen invullen.

U kunt als autobedrijf zijnde natuurlijk ook een afspraak bij ons maken en met het te repareren onderdeel bij ons langskomen en op de reparatie wachten.

 

 

 

Langskomen

055 534 78 47
Afspraak maken
Wachtruimte
Het onderdeel is gerepareerd

Per pakketdienst

Formulier invullen
Doos vullen met voldoende opvulmateriaal en formulier in doos leggen
Doos versturen
(het liefst verzekerd)
Betaal de per e-mail verstuurde factuur
Na ontvangst van de betaling sturen wij het gerepareerde onderdeel terug

48 uurs afhaalservice (voor autobedrijven)

Formulier invullen
Ontvangst van kopie aanvraag uitprinten en in de doos doen
Ontvangst verzendlabel UPS uitprinten en op de doos plakken
Onderdeel wordt opgehaald op de door u aangegeven tijd
Onderdeel wordt gerepareerd
Onderdeel wordt afgeleverd